blondinblaska

Förstår inte riktigt vad ni läsare lockas av, och förstår inte hur den där jävla blondinblaskan kan ha så många läsare. Jag tror och hoppas att ni tycker att jag skriver roligare saker än den där 18-åriga häxslampan? Ska vi dra ett exempel av vad hon skriver i förbannade blogg? Ja.
"Ansiktsbehandlingen gick bra, efteråt mötte jag upp min kusin Rebecca som är ett år yngre än jag. Vi gick till ett café i fältöversten och köpte med oss ceasarsallad och därefter gick vi hem till mig och åt."

181 kommentarer hittills.... 181 stycken, vad FAN finns det att kommentera om det? "Jasså, vilken dressing tog du? Köpte ni någon dricka eller hade du det hemma?" Det är väl ungefär det ENDA man kan fråga. Inte bara att hon får pengar och har så många läsare, utan nu har hon även blivit någon slags kändis för att skriva att hon åt en sallad.

/ jag är inte bitter

Kommentarer
Postat av: Saga

Antagligen så tycker du om "blondinblaskan" som du uttrycker det. Eftersom du tydligen läst den.

2009-02-05 @ 21:40:05
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kommer härmed börja läsa din blogg.

2009-02-09 @ 19:04:15
Postat av: Anonym

haha skön, jag va lite inne på samma spår, vi kanske kommer bli konkurrenter när det gäller att irritera folk. vem är du ? :D svara som en kommentar i min blogg ba så ser jag det :)

2009-09-03 @ 22:03:04
URL: http://ninetyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0